کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"
تفکرمرصوصی
نویسندگان

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"





دوره های آموزشی ...

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

دوره های آموزشی

1- معین های محترم می بایست تکالیفی که به آنها واگذار شده است را انجام دهند و آزمون آن در تاریخ 4 تیر ماه 93 برگذار خواهد شد.( آزمون به صورت شفاهی خواهد بود) معین ها برای اینکه بتوانند در آزمون موفق شوند می بایست کتاب را به صورت گروهی مباحثه کرده باشند، حفظ کردن مطالب کفایت نمی کند باید مباحثه کنید.

(ازمون شامل دو کتاب رشد و خویشتن پنهان ..  می باشد که قبلا فایل آن ارائه شده)

2 - زمان اولین اردوی آموزشی معین های دوره جدید از 13 تا 17 مرداد ماه 1393 خواهد

جزئیات بیشتر برای حرکت و... بعدا بیان خواهد شد. فعلا برای این تاریخ برنامه ریزی نمایید.

3: کسانی که قصد شرکت در آزمون و اردوی آموزشی را دارند می بایست از قبل درتفکر مرصوصی ثبت نام نمایند.

4--برنامه اردوی دانش آموزان سپهر جهت شرکت معین ها اعلام خواهد شد

 

در ضمن دوستان   یه سر به وب بنیان هم بزنید حتما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
متفکر مرصوصی

نظرات  (۵)

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۴ میناباقری
باسلام.خته نباشید.من برای شرکت دراردووازمون اعلام امادگی مکنم.باتشکر
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۵ ملیکا حجتی
سلام من قصد شرکت در آزمون و اردوی آموزشی رو دارم فقط اگه تاریخ آزمون بعد از 4 تیر باشه خیلی بهتره .
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۳ سبا خدادادی
سلام.امتحانات بنده 5تیرتمام میشود.درارتباط باتاریخ آزمون اطلاعی ندارم.چه موقع بایدازمون بدهم؟
سلام
سپهری دوره اول سال 85 هستم متاسفانه نتونستم دوره قبل تربیت مربی رو شرکت کنم و امسال می خوام حتما شرکت کنم کتابها رو خلاصه کردم و فرستادم . امروز هم تو وب بنیان مرصوص یه خبر دیدم که در مورد معین های دوره جدید نوشته بود گفته بود که ازمون 4 تیر برگزار میشه ولی ننوشته بود که کجا برگزار میشه و برای اردوی مشهد کجا باید ثبت نام کنیم
هاشمی پور از سمنان
پاسخ:
سلام
درمورد کتاب هایی که خلاصه کردید باید بگم که خلاصه هاتونو به وب آموزش بفرستید

سلام خدا قوت.
یه سوال داشتم من ورودی 88 هستم.آزمون 4 تیر برای کسانی که تازه میخوان معین بشن؟؟؟؟چه طوری میتونیم توآزمون ثبت نام کنیم؟ممنون
پاسخ:
سلام عزیزم نه این ازمون مرصوصای 87.
شما تو دوره جدید شرکت خواهید کرد. البت بازهم خبر هارو پیگیری کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">