کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"
تفکرمرصوصی
نویسندگان

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"





تاریخ ازمون عوض شد......

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

سلام دوستان

چه خبر از امتحانا....؟؟؟؟؟

 ن خسته....!!!!

دوستای گلم

تاریخ ازمون عوض شد......

انشاله 2 مرداد برگزار میشه

مرصوصیای عزیزی که هنوز برای اردو ها اعلام امادگی نکردن هر چه زودتر اقدام کنن.

که خدای نکرده بعدا شرمنده کسی نشیم خدای نکرده..

یا علی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
متفکر مرصوصی

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۸:۴۰ جوان مرصوص
سلام گرانقدر
تبــــارک الله
خداقوت
پاسخ:
سلام
خجالت ندین....!!!!!!!!
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۰ زهرا یزدانی
با سلام
زهرا یزدانی هستم20ساله از باغبهادران.
در دانشگاه شهید رجایی اصفهان(تربیت معلم)مشغول به تحصیل هستم.
از طریق هم دانشگاهیان سپهری ام(لیلا عظیمی و ملیکا حجتی) با طرحتون آشنا شدم و تمایل دارم در دوره ی مرصوص شرکت کنم.
یا علی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">