کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"
تفکرمرصوصی
نویسندگان

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"





من شیعه ام ....

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ

 

عمری است که دم به دم علی می گویم
در حال نشاط و غم، علی می گویم
یک عمر علی گفتم و ان شاالله
تا آخر عمر هم، علی می گویم

 

سلام برو بچ....

سادات عزیز ....شماره حسابمو بشون اس ام اس میکنم عیدیاشونو واریز کنن ب حسابم....smiley

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰
متفکر مرصوصی

نظرات  (۲)

۲۱ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۶ گـــــــلاره
خطا از من است، می دانم.

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین"

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۴ گـــــــلاره
دعا میکنم در ماه محـــــــرم حسین (علیه السلام) ضامن دعاهایت

عبــــاس (علیه السلام) مشکل گشایتـــــ

سجـــــــاد (علیه السلام) مرهم دردهایت

و مهدی زهــــــرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سایبان دلت باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">