کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"
تفکرمرصوصی
نویسندگان

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"





سلام

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ق.ظ

سلام بچه ها من اومدم!

حال؟احوال؟خوش میگذره مارو نمی بینبید؟

اول از همه مبارک باشه دانشگاه قبول شدنتون!!!!!!!!!!

بعدشم، آقا شیرینی من کو؟!؟!؟!؟

(البته به خز خانم دکتر و خانم معلم که از خجالتمون در اومدن!!!!!!wink)

منتظرتون هستیم. به ما سربزنید.

یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۴
متفکر مرصوصی

نظرات  (۸)

سلام تبریک میگم
پاسخ:
سلام
ممنووووون
۲۳ مهر ۹۲ ، ۰۹:۰۶ آسمان خاکی
سلام مرصوص گرام وب تفکریمون مبارک
آقا خانم دکتر کیه من خیلی مشتاقم یک ویزیت برم پیشش:))
پاسخ:
سلام
خانم  دکتر س. خدادادی.ازمن نشنیده بگیر.جونتودوس داری....
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۶ روشن مثل روز
کدوم خانم معلماشیرینی دادن؟ماکه ندیدیم!!!
پاسخ:
سلام
بعله ....شما مسافرت تشریف داشتید خانم دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلااااام
حال شما؟؟
منم خیلی دلتنگ شما م
سلام من روبه بقیه هم برسون ....
موفق باشی وسربلند عزیزم
پاسخ:
سلام
 ممنوووووووووووووووون
من که اینقدر دلم تنگ شده که نگوووووو!!!!!
شرمنده ولی خودتون باید بیاید حضوری سلام برسونید!!!!!!!!!!!!!!
شوخی کردم چشم
یازهرا
سلام
وقتتان بخیر
سال تحصیلی جدید رو خدمت تمام ورودی های 92 دانشگاه تبریک میگم .
بماند که به ما شیرینی ندادید.
امیدوارم سال سراسرخیر برایتان باشد.
در پناه حق باشید.
پاسخ:
سلام
ممنون
انشالله
یا حق
سلام نواندیش زیبانگر دل تنگ شماهستیم ایشالا ازاولین قدمها محکم ومرصوصی پیش بری
راستی پیشاپیش عیدتون مبارک والتماس دعا ایشالا سال دیگه پرواز درآسمان مکه
تفکرتان زهرایی...
پاسخ:
سلام علیکم
اقا مشتاق دیدار!!!!
انشاالله
عید شما هم مبارک مرصوص جان
محتاجیم به دعا
یا علی
۱۶ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۳ فرصت پرواز
سلام.
کجایی خانوم؟ نیستی؟ خیلی وقته ندیدیمتون...
ما که شیرینی قبولی رو دادیم، شما دادید؟؟؟؟؟
انشاالله شما کی فرصت میکنید بیاید دفتر؟؟؟
خوبه ترم بهمنی هستیما هم کلاسی خوب من...
ممنون مرصوص عزیز به وبم سر زدی، واقعا خوشحال شدم

[گل]زیر سایه گل زهرا[گل]
پاسخ:
سلام
ممنون هم کلاسی
توفیق حضور نداشتیم،انشالله از این به بعد!
موفق باشی
خواهش
یاعلی
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۳ جوان مرصوص
سلام مرصوص جان
تبریک میگم
انشاالله موفق باشید...
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
انشاالله
علی یارت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">