کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"
تفکرمرصوصی
نویسندگان

تفکرمرصوصی

امروز دشمن منتظر غفلت و سستی ماست. استراحت بماند بعد شهادت... "شهید بیگلو"





السلام علیک....

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ

زیاد بگیم :

"السلام علیک یا امیرالمومنین"

چون این روزا تو مدینه کسی دیگه به حضرت سلام نمیکنه...!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
متفکر مرصوصی

نظرات  (۵)

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۷ س.حبیب اللهی
سلام.
من آمادگی خود را جهت شرکت در اردوی آموزشی اعلام میکنم.
باسلام
من امادگی خودم را جهت شرکت در اردوی اموزشی وازمون تکالیف اعلام شده اعلام میکنم.
سلام خیلی وب قشنگ شده دستت مرسی
پاسخ:
سلام
ممنون مرصوص جان


۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۵ فرصت پرواز
یا مقلب القلوب و الابصار / سال نو آمد و نیامد یار

یا مدبر الیل و النهار / بی حضورش چه اشتیاق به بهار

یا محول الحول و الاحوال / منتهی کن فراق را به وصال

حول حالنا الی احسن الحال / به امید فرج همین امسال

...

حلالم کنید اگه حرفی، حدیثی دل پاکتان را آزرد، شکست.

کنار آن همه دعا و نیایش و آرزو، یاد من هم باشید. التماس دعا

[گل]زیر سایه گل زهرا[گل]
پاسخ:
سلام
سال نو شمام مبارک
شمام منو حلال کنین
سالی سرشار از موفقیت برات آرزو دارم بانو
نوروزت فاطمه پسند

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۰ جوان مرصوص
سلام خانم
چه قالب قشنگی
مبارکه...
پاسخ:
سلام
ممنون
زنده باشی
نوروزت فاطمه پسند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">